Juridisku un fizisku personu GRĀMATVEDĪBAS APKALPOŠANA paredz sekojošo:

  • grāmatvedības uzskaites kārtošanas metodikas izstrāde;
  • lietvedības kārtošana saistībā ar uzņēmuma finansiālo stāvokli;
  • sākotnēju dokumentu apstrāde;
  • reģistru un grāmatvedības uzskaites žurnālu kārtošana;
  • nodokļu aprēķināšana;
  • norēķini ar valsts budžetu;
  • darba algas aprēķins;
  • pamatlīdzekļu nodiluma aprēķins;
  • ikmēneša, ceturkšņa un gada pārskatu sagatavošana;
  • operatīvās bilances sagatavošana;
  • dokumentu sagatavošana firmas likvidācijas vai reorganizācijas gadījumā;
  • uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze;
  • bizness-plānu izstrāde;
  • iedzīvotāju ienākuma nodokļa deklarāciju aizpildīšana;
  • konsultācijas jautājumos par finansiālās uzskaites kārtošanu uzņēmumos, individuāliem uzņēmējiem vai pašnodarbinātām personām.

Grāmatvedības uzskaite tiek kārtota ar grāmatvedības programmatūras 1C, ACCOR, Tilde Jumis, Zalktis, Krivulis izmantošanu.

Pastāvīga sadarbība ar Juridisko daļu nodrošina visu Latvijas likumdošanā ieviesto pēdējo izmaiņu atsekošanu un ievērošanu. 

Mēs piedāvājam arī uzņēmuma komplekso juridisko un grāmatvedības pakalpojumu variantu.

Izvēlies piemērotu komplektu:

1)  Komplekts „MINI”

Izstrādāts jaunuzņēmumiem, fiziskajām personām un mikrouzņēmumiem

  • Ikmēneša pārskatu iesniegšana
  • Norēķinu konta apstrāde
  • Darba algas aprēķins (līdz 5 darbiniekiem)
  • Izrakstīto rēķinu apstrāde (līdz 10 dokumentiem)
  • Saņemto rēķinu apstrāde (līdz 10 dokumentiem)
  • Pamatlīdzekļu uzskaite, nolietojuma aprēķins (līdz 2 pamatlīdzekļiem)
  • Cena no 50* eiro

*Apkalpošanas cena tiek aprēķināta katram klientam individuāli

2)  Komplekts „MIDI”

Izstrādāts augošiem uzņēmumiem

  • Ikmēneša pārskatu iesniegšana
  • Norēķinu konta, kases apstrāde
  • Darba algas aprēķins (līdz 10 darbiniekiem)
  • Izrakstīto rēķinu apstrāde (līdz 50 dokumentiem)
  • Saņemto rēķinu apstrāde (līdz 50 dokumentiem)
  • Avansa norēķinu dokumentu apstrāde (līdz 5 rēķiniem)
  • Pamatlīdzekļu uzskaite, nolietojuma aprēķins (līdz 10 pamatlīdzekļiem)
  • Bezmaksas nodokļu konsultācija
  • Cena no 200* eiro

*Apkalpošanas cena tiek aprēķināta katram klientam individuāli

3)  Komplekts „MAKSI”

Izstrādāts lieliem uzņēmumiem

  • Ikmēneša pārskatu iesniegšana
  • Norēķinu konta, kases apstrāde
  • Darba algas aprēķins (līdz 20 darbiniekiem)
  • Izrakstīto rēķinu apstrāde (līdz 100 dokumentiem)
  • Saņemto rēķinu apstrāde (līdz 100 dokumentiem)
  • Avansa norēķinu dokumentu apstrāde (līdz 15 rēķiniem)
  • Pamatlīdzekļu uzskaite, nolietojuma aprēķins (līdz 20 pamatlīdzekļiem)
  • Operatīvie finanšu pārskati vadībai
  • Bezmaksas nodokļu un juridiskā konsultācija
  • Cena no 500* eiro

*Apkalpošanas cena tiek aprēķināta katram klientam individuāli

Kāpēc izvēlēties mūsu grāmatvedības pakalpojumus:

  • Uzņēmums ietaupa darbinieku algu izmaksas (sociālo un ienākuma nodokli)
  • Nav izdevumu grāmatveža darba vietas organizēšanai (grāmatvedības programma, biroja iekārtas, semināri)
  • Grāmatvedības pakalpojumi ietver ne tikai pilnu ciklu, bet arī specializētas nodokļu un juridiskās konsultācijas
  • Mēs uzņemamies atbildību par sniegto pakalpojumu kvalitāti
  • Grāmatvedības pakalpojumi tiek sniegti nepārtraukti, tos neietekmē grāmatveža maiņa vai atvaļinājums
  • Mūsu speciālistiem ir padziļinātas zināšanas dažādās uzņēmējdarbības jomās, un aktuālās informācijas apmaiņa notiek katru dienu